14 okt 2010

Bewerking/Afwerking

Lieve, kleine bloggertjes help mij uit de nood! Ik heb een leuke banner nodig of hoe heet zo'n ding.
 Ik vind het super mooi hoe andere bloggers dit hebben, maar mij lukt het maar niet. Dus wil jij eeuwige dankbaarheid van mij verkrijgen.
 Laat je inspiratie dan botvieren voor zo'n prent om hier boven te zetten! Er moet alleen mijn blognaam opstaan de rest mag je zelf invullen.
Als je mij wil helpen zet dan even een reactie en dan geef ik je mijn e-mail adres.

P.S: Leuke ideeën voor de rest van mijn blog mag je ook altijd laten weten!

Alvast bedankt!

1 opmerking:

  1. Haha bedankt voor je reactie!
    &Oehwf nee ik heb ook geen flauw idee hoe dat goed moet,
    daarom moet ik ook een nieuwe XD
    Slim plan om het in een post te zetten! Misschien moet ik dat ook maar een keertje doen ^^

    BeantwoordenVerwijderen