10 okt 2010

light purple going out make-up

Mijn allereerste make-up tutorial! Dus suggesties zijn altijd welkom.
Het is een vrij basis make-up voorbeeld met lichtpaarse ogen.

Gebruikte producten:

 2 foundations gemengd en de blush en oogschaduw

Mijn penselen & oogschaduw basis + zilver

Stappenplan:

- Je begint met camouflage, foundation, afpoederen ( hoe dit allemaal precies moet zal ik wel eens aparte blog voor maken! )
- Kajal potlood boven en onder. Ik gebruik de bruine van Une


- Oogschaduw basis is wit en ik heb gewerkt met 2 kleuren. Grijs en licht paars! Goed mengen!
- Mascare; min 2 lagen
- Oranje blush om af te werken net als oranje-achtige lipgloss

Eindresultaat make-up:


Eindresultaat haar + kleding:
Ik heb een zwart klassiek kleedje aan en lichte krulling naar buiten




Watch out: Estetica beurs verslag!

1 opmerking:

  1. Wow je ogen zijn mooi opgemaakt!
    Ben benieuwd naar alle tutorials en verdere posts!

    BeantwoordenVerwijderen